Opis ferii zimowych po niemiecku

Pobierz

Pogoda była bardzo dobra.. angielski ferie po angielsku jak spędziłem ferie zimowe po angielsku my .In meinen Winterferien bin ich auch im Kino gewesen.. Akurat w tym miesiącu są ferie zimowe i wiele osób uprawia sporty zimowe.. Przykłady użycia - "w wakacje" po niemiecku Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.Opis ferii zimowych po niemiecku!. W tym miejscu może pojawić się.. Przetłumaczyć na niemiecki.. Codziennie jeździliśmy na nartach.. W ferie zimowe byłam także w kinie.. Nasze schronisko znajdowalo sie w małej.Nasz przewodnik podpowie Ci, na co zwrócić uwagę, pisząc niemieckie CV.Przykładowy opis ferii zimowych po niemiecku.. -Ma na imię Maciek-Ma 13 lat-Jest z polski i mieszka w Kutnie-Lubi grać na komputerze-Jest inteligentny i symaptycznyZadanie: opisz swoja kolezanke kolege po niemiecku Rozwiązanie: meine freund hat auf einen vornamen xyz .Wskazówki jak napisać pocztówkę po niemiecku.. Byłam tam 3 dni.. Januar begonnen.Moje ferie zimowe - opis.. : dea szne] - śnieg.. Nawet nasz pies świetnie się bawił.Opis z Ferii Po Niemiecku w Czasie Przeszłym Prefekt.. Podróż minęła szybko.. (z czasownikami rozdzielnie złożonymi), Pomogłeś studenci uzyskać odpowiedź mu potrzebne.. Ferie zimowe spędziłam w górach.. Już po świętach Bożego Narodzenia wszyscy w szkole czekamy na zimową przerwę..

more_vert.Opis ferii zimowych po niemiecku!

Stosuje się go w odniesieniu do teraźniejszości jak i przeszłości.. Czasowniki nieregularne; Czasowniki modalne; Liczby .Napisz opis dnia w czasie PEERFECT po niemiecku od wstania do pojscia spac z Gory dziekuje wiktoria12345gr Język niemiecki; Proszę o pomoc !. Proszę nie ściągać z internetu zależało by mi na samodzielnej pracy.. W ferie pojechałam razem z rodziną w góry.. Pogoda była bardzo dobra.. W ferie zimowe byłam także w kinie.. W czasie przeszłym perfekt.. ( w ferie patrycjakarpins .Można także uczestniczyć odpowiedzieć lub odpowiedzieć na pytanie "NAPISZ POCZTÓWKĘ Z FERII ZIMOWYCH PO NIEMIECKU PLS SZYBKO :c".. W domu oglądałam telewizję, słuchałam muzyki i czytałam książki.. Podobne tłumaczenia.Ferie zimowe to czas kiedy mozna poznac wielu ludzi i przezyc mnóstwo niezapomnianych przygód.. Wraz z przyjaciólmi wyjechalismy w góry.. Chodziliśmy na lodowisko, a potem na obiady do restauracji.Opis ferii zimowych; Opis hobby; Opis mieszkania; Opis pokoju; Opis dnia; Opis wczorajszego dnia; Opis pogody; Pytanie o drogę; Słówka i zwroty Menu Toggle.. Tylko nie w czasie im perfekt, bo tego czasu jeszcze nie mogę użyć.. Twoja strona oparta na Wordpressie.. Bardzo lubię ferie zimowe, chociaż są o wiele krótsze od wakacji.. Mieszkaliśmy w domku na szczycie góry.. Dziękuje za pomoc :)Sprawdź tłumaczenia 'ferie zimowe' na język niemiecki..

Potrzebuje opisu ferii zimowych po NIEMIECKU.

Dużo spacerowałam i jeździłam na nartach.. Poniższe tłumaczenia pochodzą z zewnętrznych źródeł i mogą być niedokładne.. Zapoznaj się z przykładami tłumaczeń 'ferie zimowe' w zdaniach, posłuchaj wymowy i przejrzyj gramatykę.Opis ferii w czasie przeszłym po niemiecku z tłumaczeniem Natychmiastowa odpowiedź na Twoje pytanie.Sporty zimowe po niemiecku.. W domu oglądałam telewizję, słuchałam muzyki i czytałam książki.. Twój adres email nie zostanie opublikowany.Opis wakacji po niemiecku Sommerferien3.9 (77.39%) 23 votes Opowiadanie o wakacjach to jedno z podstawowych zadań dla uczących się…Opis wakacji po niemiecku - wzór.. Tłumaczenia i przykłady.. Bawiłam się dobrze.. (Poszedłem też na basen) Meine Winterferien habe ich sehr interessant verbracht.. Pory roku; Miesiące; Dni tygodnia; Godziny; Kolory po niemiecku; Zawody po niemiecku; Dialog w restauracji; Zestawienia Menu Toggle.. Taka wlasnie niezapomnianą przygode przezylem w ubiegłym roku roku.. Praca powinna zajmować około tak na 2 strony.. Z kuzynem lepiłem bałwana, jeżdziłem na sankach.Zamieszczamy również listę typowo zimowych ubrań oraz ciepłych napoi.. : di ajsglete] - gołoledź.Prosiłabym o przetłumaczenie tego na język niemiecki: Ferie zimowe spędziłam w górach.. Opis ferii zimowych po niemiecku ( tylko nie z tłumacza ) w czasie teraźniejszym Daje naj i 53 pkt za dobra odpowiedz !.

Panel.Opis ferii po angielsku: na wsi.

U babci był śnieg.. Codziennie jeździliśmy na nartach.. Poczta.. Wyjechałam z moją rodziną do miejscowości Zakopane.. Spałem do godziny 9.30.. Byłam tam 3 dni.. Nie bój się dzielić, chociaż wciąż nie jest w porządku.Czas Present Perfect, nazywany również czasem teraźniejszym dokonanym, nie ma w języku polskim swojego odpowiednika, dlatego często sprawia problemy osobom uczącym się języka angielskiego.. Nie bój się dzielić, chociaż wciąż nie jest w porządku.. Bawiłam się dobrze.Twoja strona oparta na Wordpressie.. (Miałem też czas na oglądanie filmów) Ich bin auch in ein Schwimmbad gegangen.. Czasami też na snowboardzie i sankach.. Opowiadamy sobie o naszych planach i patrzymy przez okno zastanawiając się, czy jest wystarczająco dużo śniegu żeby móc do woli zjeżdżać na sankach i nartach.Błagam może mi ktoś to przetłumaczyć na język niemiecki w czasie przeszłym perfekt ?. Wzór pocztówki po niemiecku, zwroty przydatne podczas pisania pocztówki.. Pocztówka niemiecki.Dostarczając odpowiedzi lub odpowiedzi na pytania Krótki opis jednego dnia z ferii po niemiecku.. bab.la nie jest odpowiedzialne za ich brzmienie.. Dużo spacerowałam i jeździłam na nartach.. Więcej informacji.. Wyjechałam z moją rodziną do miejscowości Zakopane.. Wieczorami grałem w gry komputerowe, słuchałem muzyki..

Pocztówka po niemiecku - przykład.

Poniżej znajdziecie wszystkie informacje niezbędne do nauki Present Perfect .ferie zimowe {niemęskoos.}. Nie lepiłem bałwana, nie jeżdziłem na sankach.. Było dużo śniegu.. Lepiliśmy bałwany.. Mieszkaliśmy w domku.. Niemieckie słówka opisujące zimę: der Schnee [Czyt.. Przetłumaczyć na niemiecki.. Polish Aby edytować tytuł lub opis linii, kliknij ją w celu otwarcia okna informacyjnego..