O co chodzi w reklamie?
Wydawałoby się, że w reklamie chodzi o to, aby konkretny produkt przedstawić w samych superlatywach. Okazuje się jednak, że większą skuteczność mają takie reklamy, gdzie grafika przeważa nad treścią i jest od niej o wiele ważniejsza. Mnóstwo agencji reklamowych zatrudnia topowych grafików komputerowych bo są oni przekonani, że najważniejsza jest ekspresja reklamy i jej przekaz podprogowy. No właśnie. Zapewne wielu z Was zastanawia się nad tym, czy reklama podprogowa faktycznie istnieje. Można powiedzieć, że istnieje ale nie w takiej formie jak większość z Was to sobie wyobraża. Przekaz podprogowy to nic innego jak takie przekazanie reklamy, aby trafiła ona do naszej podświadomości. Innymi słowy chodzi o to, aby zapamiętać produkt niekoniecznie przyglądając mu się z bliska. Przekaz podprogowy tak naprawdę widoczny jest na wszystkich reklamach, ale tylko garstka ludzi zdaje sobie z tego sprawę.