Czy reklama musi być droga?
No właśnie. Reklama na pewno będzie skuteczna, ale czy coś skutecznego zawsze równa się czemuś drogiemu? Zazwyczaj nie do końca. Zauważyliśmy, że kilka linijek wyżej stworzyliśmy bezprecedensowy nonsens, ponieważ skoro za reklamę w telewizji do 350 tysięcy osób płacimy prawie 100 tysięcy a za latający balon aż 100 razy mniej, to gdzie tutaj sens i logika? Chodzi głównie o to, że na telewizji się skupiamy i mamy sporo możliwości do „podkręcenia” naszej reklamy. Balon z nadrukiem jedynie unosi się w powietrzu i dopóki ktoś nie stanie w miejscu i nie zainteresuje się balonem – marketing jest nieskuteczny.
W przypadku małych firm dobrymi pieniędzmi na reklamę będą sumy 200 złotych lub 250 zł miesięcznie. Za 200 złotych można zagwarantować sobie kilka godzin emisji reklamy na balonie. Jeśli firma zajmuje się wykonywaniem usług ale w lokalnych miejscowościach, to nie ma lepszej metody reklamy od balonów.
Musicie pamiętać, że każda forma reklamy jest dobra tylko wtedy, kiedy przynosi zyski. Nie twierdzimy, że reklama za 10 000 złotych nie przyniesie zysku, ale nie każdego stać na wydanie tak dużych pieniędzy na reklamę. W sieci możecie znaleźć bardzo wiele ciekawych artykułów na temat marketingu oraz sieci afiliacyjnych. Jesteśmy przekonani, że w niedługim czasie uda nam się stworzyć jeszcze lepszy poradnik o marketingu.