Gdyby nie balony reklamowe to my nie mielibyśmy takich możliwości. Ulotki nie są mile widziane przez potencjalnych klientów. Im więcej się ich rozdaje tym ludzie są bardziej poirytowani i będą mieć złe zdanie na temat firmy. Oczywiście, jeśli rozdajemy balony z nadrukiem to można dodawać ulotki i wtedy ludzie chętnie korzystają z takie połączenia. Jednak, jeśli chcemy rozdawać ulotki osobno to wielu osobom nie chce się nawet wyciągać po nie ręki, a jeśli już to zrobią to lądują one w najbliższym koszu. Trzeba, zatem znaleźć inne metody promocji, a balony reklamowe są najlepsze, a dlaczego? Docierają i do starszych i do młodszych. Takie osoby, które biorą baloniki cieszą się, że dostały je za darmo. Jakoś tak się przyjęło, że balon ma to coś w sobie, co nas do niego bardzo mocno przyciąga. Firma, która stworzy ciekawą kampanię promocyjną może na tym wiele zyskać, dlatego zastanówmy się nad tym, na co konkretnie postawić.