O wszystko trzeba zadbać, bo tylko wtedy taka promocja przyniesie zamierzone cele. Jeśli się tego nie zrobi to nie dziwmy się, że akcja zamiast wypromować firmę i polepszyć jeszcze bardziej jej wizerunek nic nie dała. Wtedy będzie to oznaczało ze postawiliśmy na złą firmę, która zajęła się naszymi balonami i teraz tylko mamy same straty. Lepiej będzie kupić mniej balonów, ale o wiele lepiej przygotowanych do akcji promocyjnych niż większą ilość, ale jakościowo słabą. Jakość ma tutaj bardzo duże znaczenie i kto tego nie wie ten się szybko przekona? Klienci dzisiaj zwracają na wszystko uwagę, co oznacza, że będą się bardzo dobrze nam i naszym balonom przyglądać. Kto wykona swoją pracę bardzo dobrze ten na pewno zyska i jego firma będzie o wiele lepiej wypromowana na tle innych podobnych firm. Kto jest lepszy i ma dobre balony z nadrukiem ten ma więcej klientów i ten ma o wiele większe zyski.