Sposobów na reklamę niewielkiej firmy jest mnóstwo. Wystarczy wykazać się odrobią pomysłowości. Biznes można reklamować jeszcze przed jego otwarciem. Ale trzeba być ostrożnym. Jeśli zamierzamy otworzyć np. sklep odzieżowy, to wiadomo, że klienci w każdej liczbie są pożądani już od pierwszego dnia. Wówczas warto już w trakcie remontu okleić plakatami witryny lokalu z informacją, jaki sklep tu powstaje, a gdy będzie już znana, podać też datę jego otwarcia. Koszty oklejenia witryn? Prawie żadne. Wystarczą arkusze papieru, na których możemy wypisać markerem ważne z naszego punktu informacje. Z kolei w przypadku sklepu artykułami dla dzieci można poprosić własne dzieci lub przyjaciół, by ozdobiły nasze plakaty. Świetnym pomysłem będą też balony z nadrukiem. Rozdaj baloniki na mieście i opowiedz o wkrótce otwieranym sklepie. Taki zabieg pomoże Ci rozwijać firmę od pierwszych dni.