Wśród narzędzi marketingowych o naprawdę dużym potencjale warto wyróżnić, chociażby balony reklamowe. Wynika to z faktu, że mogą mieć szerokie zastosowanie i przy tym nic nie ubywa z ich ponadprzeciętnej skuteczności. Za sprawą starannie dobranej grafiki i kolorystyki balony reklamowe stają się samo dystrybuującą formą reklamy. W zależności od ich gabarytów mogą one mieć formą statyczną lub też mobilną. Cieszą się one zainteresowaniem nie tylko u najmłodszych, bo często goszczą też na eventach, imprezach firmowych czy targach. Starannie dobierając kolorystykę samych balonów, jak również i grafiki zamieszczone na nich możemy wpłynąć też na zasięgi krążących w internecie i social mediach fotografii z naszymi balonami. Jest więc to szalenie atrakcyjny gadżet, jaki obdarowany może zabrać w dowolne miejsce i tam również eksponować nasze logo. Reasumując, bez wątpienia balony reklamowe są w stanie przyciągnąć do nas nowych klientów, co tylko pomnoży nasze zyski ze sprzedaży. Jednocześnie tego rodzaju inwestycja nie wymaga od nas jakichś szczególnych nakładów finansowych.