Nie ma nic lepszego jak nagła redukcja kosztów. W przypadku dużych firm będzie to widoczne pierwszego dnia. Jeśli dzisiaj firma X wydaje 50 000 złotych tygodniowo na reklamę w telewizji i nagle przez miesiąc zaprzestanie tej formy marketingu to może zaoszczędzić 200 000 złotych. Z tych 200 000 złotych może wydać 4000 złotych na wynajęcie balonu reklamowego. Reklama i tak zostanie zauważona przez prawie pół miliona ludzi w miesiąc. Oszczędność 296 000 złotych na pewno nie zostanie niezauważona.
Redukcja kosztów w przypadku firmy X o 296 000 złotych może zostać przeznaczona do rozwinięcia innej gałęzi reklamy – Internetu lub reklamy w postaci takiej jak balony reklamowe. Mając aż 200 000 złotych funduszy na reklamę można sobie zapewnić coś globalnego. Możliwe, że tego Państwo nie wiecie, ale wiele dużych banków już dawno zrezygnowało z reklam w telewizji na korzyść Internetu.